torsdag 6 augusti 2009

. Why be a star, when you can be a superstar?








En bra dag. En dag som var den näst sista arbetsdagen på drygt ett år.

Är det möjligt?


Ord jag fått höra idag:
"Det kommer bli så otroligt tomt utan dig"

"Var tredje månad ska vi ta lunch ihop, så du verkligen blir uppdaterad om allt
som händer i firman, eller ska vi säga fredags pils istället? Du var väl ledig på fredagar?"


"Jag förtränger hela tiden att det är din sista vecka, din sista dag i morgon, HJÄLP, jag får
panik av tanken"

"Du är verkligen verkligen välkommen tillbaka"




"Nu kommer det fattas en pusselbit som vi inte kan ersätta"








Vilken tur att jag inte försvinner från jordens yta i alla fall : )


Och i och med att vi inte fick huset så bor vi fortfarande granne med kontoret.


Kommer inte slippa mig! Vi blir tydligen kvar mitt i centrum en stund till.

Kommer sakna alla väldigt mycket. Alla på kontoret, alla butikschefer ute i butikerna
och en hög med härliga heltider och deltider.


Nog om det. Sommaren har tittat förbi igen.
Lagom varm måst jag säga!

Blev trött på sommarblekt hår idag, kände mig bara sjukt dassig. Så nu är det mörkbruna
tillbaka och en del slitet trams avklippt. Deiligt.
Hösten här kommer vi.

Andra halvan på jobbet och jag var ute på en liten tur idag.


Hade tänkt att bara kika förbi på Sköyen för att tacka så mycket för den fina fina Burberry dressen, men stannade lite längre och köpte tuffaste Diesel hängslebyxorna till mini.


Haha kunde inte låta bli!










Mels Burberry dress : )

Självklart tittade man igenom resten av butiken för att se om man hittade något intressant till sig själv. Och ja visst gjorde man det!

Meen kommer tillbaka om en månad eller två! Just nu är det inte upplagt för

att köpa några kläder. Och nu är de f*n slut på inköp av tunikor!


Utrota tunikan!

Fick köpt ett nytt nagllack iaf

och så har Clinique kommit tillbaka med ett underbart täckstift som varit borta i ja säkert 8 år!
Så det fick jag köpa. Det är en mirakel grej det där.

Nope. Nu blire kvällen.
//Majja


Inga kommentarer: