onsdag 26 augusti 2009

. Värmen påväg tillbaka

Okej, jag tycker det är varmt ja.
Det är totalt varmt hela tiden.
Men glad att min totala värme kommit nu, inte för 20 vekor sedan.
Då hade jag förmodligen avlidit.
Aftonbladet säger detta. Att sommaren är inte slut.
Nästa vecka kan det bli upp emot 25 grader varmt.
Okej?
Läser vi lite så kommer vi fram till att detta gäller östkusten i Sverige.
Vad ligger på östkusten?
Stockholm.
Yes. So I don´t care.
Där är vi ju inte.
Men vi är i en annan huvudstad.
Inte illa pinkat det heller(?)
Och även om jag bott i Norgeland i två år, och ändå bara läser svenska nyheter och ser på svenska nyheter på TV, så får jag väl skylla mig sälv över att jag inte har en aning
om vad det ska vara för väder här.
Kanske inte så intresserad heller, det märks ändå.
Solen skiner förresten.
Just därför ska jag förflytta min kropp ut på promenad.
Börjar faktsikt bli ganska trött på detta nu.
//Maja - Tråk dag

Inga kommentarer: