onsdag 12 augusti 2009

. Halva dagen gått






Ja sedär, redan halva dagen bortsprungen.
Inte varit över aktiv hittils, men får ångest av att bara vara inne när solen
skiner, så trots det konstanta illamåenden så drog vi på ett leende och knatade ut lite.




Blir lite irriterad här på "Bestkanten".
Babyboomen har slått till bland alla fina Frogner damer minst 35+.
Och känner riktigt hur deras blickar bränner när dom ser mig strutta förbi med magen i vädret,
drygt tio år yngre.

Jag undrar verkligen vad de tänker?

Dom vill inte veta vad jag tänker!

Blev en tur förbi apoteket, köpte mig åksjuketabletter.

Och HOPPAS på att detta ska hjälpa mig.

Har väl blivit så sjukt framtung så jag måste gå å hålla balanasen hela tiden , vilket resulterar i konstant illamående? Hähä?




Lite smoothie och russin, en ny tidining och åkesjuketabletter får förgylla någon timme.

//Majja 85 år.



Inga kommentarer: