tisdag 11 augusti 2009

. Efter regn kommer solsken



Yes, oftast så.


Ser allt några strålar genom de disiga molnen.



Lite sol på min näsa.
Efter allt regn och åska i natt tycker jag det kan vara uppehåll när folket är vakna.
Kanske blir det en fin sommar dag.


Igår, var med ett par timmar på planläggning. Kändes bra.
Dom är saknade. Känner mig saknad också.

Innan jag styrde mina lurviga mot kontoret så var det doktor besök.
Väga, mäta, lyssna.
Gick bra. förutom att herr kollega till min vanliga doktor tyckte att
Melvin låg med rumpen neråt.



Inte en gång till tänkte jag bara.
Och svarade "jasså tror du det, det tror inte jag."
Jag känner hur han ligger, och känner att han ligger precis likadant som förra veckan.
Och som han gjorde när jag var på ultraljud.

Meen vi får väl se!

Ägnade dagen igår åt att tvätta. Super kul å jätte intressant.
Men ser lite kul ut när alla må små kläder hänger där på sträck.
Har liksom inte förberett eller dolat något innan. Då jag tänkte att
jag skulle ha NÅGONTING att göra på dagrna när andra är på jobbet.







Ynke.
Idag blir det då till att stryka tvätten, hehe detta låter inte som Maja,
men nu jäklar.
Sedan blir det ut på staden och träffa Kitty och Emma.
Kaffe och prat.
Nope måste springa ut å lägga i pengar i Fredriks bil då han står parkerad på 9-17 parkering,
och just nu sitter hos farbror doktorn.


//Ha en fin dag!! Majja














Inga kommentarer: