söndag 16 augusti 2009

. Sunshine in my life



Idag vaknar vi till sol. Hoho det var otippat!
Inga större planer just för minuten, men det kommer säkert : )
Idag är jag den söta flickvännen och gör frukost, väntar på äggen nu. Det du.

Igår blev det som sagt mina efterlängtade räkor. Mumma!



Detta är ett bevis om att jag lever tillsammans med en ordningsam person, pedantisk?

Visar inte min tallrik i alla fall.



Sen det här? Vad är det här? Ja, jag vet vad det är, men varför ligger detta i mina låder.

Mamma sparar på dessa. Men trodde faktiskt inte att mitt liv hade kommit så långt så vi sparar på gamla klämmor från brödpåsar? Hittade dem när jag fick ett ryck och städa kökslådor igår.

Älsk visar nya sidor ;-)


// Majja - Nu blir det superfrukost!

1 kommentar:

Unknown sa...

verkar verkligen som ni haft en mysig kväll :D