torsdag 20 augusti 2009

. Sovmorgon

Äntligen!
Slog naturligtvis upp ögonen ganska exakt kl 8.00 men vände mig om och
mot min tro somnande jag. Skön känsla av att vakna piggare kl 10.00.
Så nu har jag pillat med lite knäckebröd och smoothie och funderar på
hur pigg jag egentligen är?
Vart bär denna dagen?
Ser ut som sommaen kommit tillbaka i Sverige, men den har då inte nått Oslo, än.
Nej nu blir det duschen och försöka bli människa.
*Idag är det tio dagar till sagt datum.
Är det som att vänta på jultomten fast man inte förstår när ÄR egentligen julafton?
//Maja

2 kommentarer:

jossaan sa...

sv: vsg :)
hur e det ?

Em sa...

Ooh, TIO DAGAR! Det är ju ingenting! :D Gud vad underbart - är lite avundsjuk. Just nu är jag ganska trött på att vara gravid, vill liksom bara få ut pluttisen och få det avklarat. Men än är det runt 30 dagar kvar... :) Kram