söndag 9 augusti 2009

. Då var det söndag, igen


Söndag. Men skillanden är att jag har ångest för att jag INTE ska gå till jobbet i morgon.
Knäpp, ja kanske. Men sån är jag.
Men kommer säkert in i det snart. Eller?

Pangväder fredag & lördag. Härligt varmt.
Ös regn söndag. Men det får gå det också.

Igår gav vi oss ut och bara strosade runt i vår kära stad.

Ner mot Kalle Johan, fortfarande fullt med turister.
Lite fönstershopping mest då inte riktigt kroppen är på min sida för tillfället.

Ett nytt nagellack idag också, denna gången blev det "City Red" passade väl bra,
och en "Peppermint cooling foot lotion"
från Bodyshop. Som verkligen kom till använding nu på mina två pråmar!





Köpte ett par super söta ballerina från Friis här om dagen.
Men dem kan jag bara titta på !

Kul och vara ute och se på höstens mode. Verkar bra!
Kommer tillbaka om några veckor som sagt! Sjukt många fina höst skor.
Hur ska man hinna med?


Vandrade ner mot Akerbrygge efter en liten lunch på Bagel & Juice.
250 kr för två bagels en smoothie och en jucie.
Älskade Oslo!




Mötte upp min kära kusin vitamin och det blev öl och cola på bryggan, och en himla massa släkt prat. Då det precis blivit avklarat en släktträff i Lappland skogar.
Intressant.
Nope nu blir det lite egentid medans baby fortfarnde sussar kudde.
Sedan blir det lunch med kusin kl 12 på Åpent Bakeri.

Deiligt!





//Majja




Inga kommentarer: