måndag 10 augusti 2009

. Första dagen på mitt nya liv?

Är det de idag?
Jag sitter i soffan och äter frukost, men klockan är 8.00.


Nu skulle jag sitta på måndagsmötet.
Jupp men får bara låta mig relax!

Klockan 9.00 blir det besök hos farbror doktorn.
Som idag är någon annan då orginalet är på semester, tror jag?

Efter besöket kommer jag nog bege mig upp på kontoret en liten tur i alla fall.
Var ju planläggning för ett år idag. Måste nästan trycka in näsan å höra vad mina kollegor
kommit fram till!


Där efter? Bra fråga!




Regnet verkar ha kommit tillbaka för att stanna en stund. Meen, då är det inte lika varmt ;-)
Allt dåligt leder till något bra! Eller hur mamma?
//Ha en fin dag! Majja

1 kommentar:

Alexandra - Gravid - I väntan på Neville sa...

Vad kul att höra :)
Jag håller med dig, tror också att det har med att göra om man är positiv eller ej.

Fick en halvtråkig kommentar att "det är ju bara gör att du inte jobbar om dagarna, du hade sett annorlunda på det annars. Skillnad när man bara sitter hemma."

Folk tål inte riktigt att man är glad tror jag.

Kram