tisdag 18 augusti 2009

. Inget sittande på Huk



Nej, blev inget tur dit.
Har lyckats roa mig ändå. Havva ringde vid 10.30, så då blev det påklädning och ut och dricka en smoothie och bli lite uppdaterad.
Trevligt.

Super nöjd för att mina ej svulna morgonfötter slank ner i mina super söta nya Friis & Co ballerina skor. Nöjd. Men mindre kul efter en dag då. Men det var det värt för att få trippa runt i dessa underbara!




Efter intaget av en bringebär/fersken = hallon/persika smoothie på Bagel så letade jag upp min röda fara och tog en tur ut till Metro. Lunchade med Malin.

Kikade runt, fick till och med ett litet bänkhäng i varumottaget.
Minnen från den bänken, efter många timmars arbetande på Metro, på den bänken spenderades många pauser med min Elin.


Men hoho, platsen är en aning pimpad sen vår tid!


Känner du igen den Elin?

Det var inte nog med Samson besök, fick bli en tur över Groruddalen till Linderud och Kitty också.
Lite mer prat och låta min tid gå.

Tiden går fort när jag är tillsammans med mina pratkvarnar!
Tur är väl det, att de finns.
//Maja



1 kommentar:

Elin sa...

Oj oj oj.. på min tid var här grus och grävmaskiner.. :) Fint! saknar... puss!