onsdag 26 augusti 2009

. Onsdag



Godmorgon!

Idag känner jag att det är en riktig mysdag.
Är lagom seg i hela kroppen.
Tror jag snart ska krypa ner i sängen igen och läsa bok.
För tillfället är det regn och grått ute, så kan ju göra det med gott samvete.

Härligt när jag äter kanelbulle till frukost utan dåligt samvete också.
Lär väl snart vara slut på det dock! : )
Men om det var gott!?
Oja. Mmm.
Prognosen säger att det ska vara strålande sol vid tvåtiden idag, så får väl passa på
att gotta mig inne nu några timmar på förmiddagen.

Tänkte bara visa tjockis bild från igår.
Och bild från v. 12 = 3 månader.

Till alla som inte tycker jag blivit så "stor" ;-).


12 veckor




40 veckor .

//Maja - Good day!

2 kommentarer:

Patricia&Patrik, unga föräldrar till Saga sa...

Gud vad fint gravid du är! jag såg ut som en flodhäst :P

Karin sa...

Fin du är maja =) låter bra med bullar te frukost själv åt ja glass härromdagen =) hehe... du har en jätte fin blogg =) kram kram