onsdag 12 augusti 2009

. Varför vaken nu?



Ja kan man undra. Och dessutom varit uppe en timme.
Vart dålig i natt som bara den. Illamående så man inte vet vart man ska ta vägen.

Så fort jag äter är det någon som kommer och trycker röva sin i magsäcken på mig
så det inte finns en chans för en smula mat att få plats.
Då finns det bara en utväg för den maten!
Dax att krypa neråt snart tycker jag : )

Så därför är jag vaken nu.
Orkade inte ligga ner längre, så nu halvstår jag i soffan i stället.
Nice.

Men jag hoppas för min egen skull att jag inte kommer må såhär hela sista tiden.
Kan ju lika gärna vara en månad med illamående kvar. Nope, det får vi väl inte tro.
Får tugga russin då å då. Alltid något : )



Super fint väder är det nu, klarblå himmel. Ser skönt ut.
Ser på et vis ut som höst i luften. Men det är det väl inte än. Varmt som tusan.
Knata ut på promenad om någon timme, om jag inte somnat stående på soffan!



Någon annan som var illamående sista tiden?



//Lagom trött Majja



Inga kommentarer: