torsdag 20 augusti 2009

. Sprungit ett maraton

Dagens leende!


Ugnefär så känns det.
Eller ja, inte för att jag någon gång gjort det men kan tänka mig att det känns ugnefär såhär.
Svullna fötter, utpumpade(?) muskler, törstig och alldeles klibbig.

Tog mig ut vid halv tre tiden och kom precis innanför dörrarna hemma.
Knatade återigen neråt paradgatan.

Faktiskt välidgt fullt med folk. Det är turister varvat med miljoner politiker som drar i en hla tiden och vill framföra sina argument för att det ska vinna DIN röst.

Efter att man blivit stannad av den tjugosjunde kämpen och sagt (när man äntligen fick en syl i vädret) att "jeg er svensk statsborger" så man kunde bli ivägsläppt, började gravidhormonerna irritera sig något grymt mycket!
Eller skulle jag blivit irriterad även om jag inte var tjock?!

Nådde mitt mål, Samson Egertorget och Emma till slut.
Där blev det energipåfyllning med apelsinjucie och bulle. Det behövdes.

Färdig tankad så blev det ett H&M besök. Fått in grymt mycket roliga, snygga kläder! Känner verkligen att det skulle vara skönt att vara min vanliga 36a igen!

Men styrde mot 0-12år hörnan. Vilket resulterade i inköp.
Tänkte visa vad imorgon!
Några svettattacker senare så kom landade vi på Emmas älsklings restaurang och det blev middag. Behövdes det också!
Därefter vankades det lite upp och ner längst Oslos storgata. För att sedan skiljas och jag vankade uppåt igen för att möta Malin. Blev parkhäng. Och kan lova att jag aldrig tyckt det var så skönt att sitta ner innan! Lovley.





Här satt vi : )

Blev återigen bortskämd med presenter. Eller jag och jag, Melvin i alla fall : )
Vi tackar och bockar väldigt för detta !

Blir bilder imorgon, så håll ut!

Nu ska jag ta mig den efterlängtade duschen och vänta på Älsk. Det är ju redan torsdag!! Denna veckan har faktsikt gått sjukt fort. Kommit in i detta nu tydligen. Att bara vara.

Tiden kan gå fort till och med då!

Så nu har vi tre långa lediga dagar tillsammans igen. Supert.

//Maja


Inga kommentarer: