söndag 23 augusti 2009

. Hösthäng på stranden



























Ja visst är det höst i luften?
Även om sålens strålar värmer skönt, är det ändå något speciellt med luften.

När vi kom ut till Ingergeristranda var det nästan inget folk alls.
Men fylldes faktiskt på, och mängder som badar, sommaren är inte helt borta!
Vi har aldrig vart där ute förut men va vädigt fint! Fanns många stränder att
välja mellan och kan verkligen se hur fullt det är på högsäsongen mitt i juli framför mig!


Nu är vi hemma igen, trötta, iallafall jag, och super hungriga!
Har köpt pizza : )

Mmm, ge mig!
Och det är precis vad Älsk gör nu!
//Maja - MAT


1 kommentar:

Em sa...

Oh, wow, tre och en halv meter! Not bad :)

Måste för övrigt bara påpeka att du var ruuuskigt lik en kompis till mig på den här bilden. Trodde jag hamnat på fel blogg först! :P