fredag 14 augusti 2009

. På tur till Dröbakk


Blev det idag :)
Haft en toppen dag precis som jag kände på mig.

Nu lagar Älsk mat, kyckling i ugn. Luktar gott.
Så bortskämd så.
Dröbakk var verkligen fint. Helt över förväntingar.

Supermysigt ställe, starka rekomendationer att ta en tur förbi. Om man till

exempel som vi, är Oslo - bor.


Bilder från dagen :



Dagens leende : )





Audin min fick komma ut på luftning






Tomtens postkontor ;-)







Tjockisen själv









Min mumsiga fisksoppa som jag fick till lunch : )







Lite skönt parkhäng :)




Kanske inte det jag skulle valt att dekorera mitt hus med ?

//Majja - Nu blir det mousserande alkoholfritt

1 kommentar:

This Is Me sa...

Åhh avis man blir på ert gulligull* Verkar vara ett trevligt ställe ni varit på. Mycket mysigt! Fast soppan avstår jag från,usch och fy! =)

Puss