torsdag 27 augusti 2009

. Aj, aj.

Ja ont har jag.
Inte för att någon bebis är på gång.
Igår gick vi ut på promenad när älsk kom hem, gick ner till havet, köpte en glass
och där någonstans tyckte jag att det var läge att trampa mega snett och slita av lite
ledband i foten.
Skönt.

Det är nu tredje gången jag gör detta i mitt liv.

2002 i England ramlade i en grässlänt, 2008 i Oslo ramlade i vårt trapphus,
och paaadaaa 2009 Oslo igen.
Men, det är höger fot nu! Annars är det vänster som vart utsatt.
Alltid något nytt.
Så tycker lite synd om mig själv.

Skippade kanelbullen idag till frukost.


Satsade på en riktigt frukost idag. Med gröt och grejer.


Så duktigt av mig.

Idag är det redan torsdag! Vilket innebär att vår helg börjar igen.
Kan ju hoppas på tillskott, men det vet man aldrig.
Nu rullar dagarna. Men trött på tråkdagar.
Idag hoppas jag på några dejter!

Nepp nu ska jag se om jag kan komma på något intressant att sysselsätta mig med.

//Maja - Ha en fin torsdag!

4 kommentarer:

Fru Evelina sa...

ajajajaj! hoppas det blir bättre snart!


ja vad gör jag egentligen? söker jobb, städar, lagar mat, tvättar... promenerar, simmar... på nåt sätt går dagarna men det är riktigt drygt emellanåt!

kram

Patricia&Patrik, unga föräldrar till Saga sa...

tack! :) Vilket datum är lille prinsen beräknad?
Kram Pattie

Patricia&Patrik, unga föräldrar till Saga sa...

Okej, Jadu Saga kom när jag minst anade det, trodde också att jag skulle gå över men hon kom på beräknat datum, gissa om jag var glad! :)
Jodå allt går fint, har precis börjat förstå att jag är mamma, :)
Har graviditeten vart bra?
Kramar Pattie

Fru Evelina sa...

usch och fyyy! inte så lägligt nu då nej! vila massa nu innan bebis kommer =)

jag bor i en jätteliten stad, 17 000 invånare i kommunen.lite väl litet tycker jag haha...

kram!