torsdag 13 augusti 2009

. Som ett russin

Ser nog ut som ett snart.
Men härligt att hitta något som slinker ner lätt
och som inte gör mig sjösjuk! Supert.
Fick sova längre idag, klockan var till och med efter åtta när jag klev upp.
Har lite brist på fantasi just nu vad man ska hitta på.
Tänker att det finns mycket plock här, men gaah det lockar inte.
Just idag känns det som en soffdag.
Vill låta mig bara ligga på soffan å njuta av att faktiskt - ja bara ligga på soffan.
Men så börjar det krypa i mig!! Vill inte bara ligga, sitta, stå utan att göra saker.
Och känner att den sidan kommer vinna över mig idag.
Blir nog att leta upp Audin idag och ge sig ut å besöka lite folk som jobbar idag!
Ska bara ligga på soffan i några minuter till.
//Majja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin din blogg blivit.
Jo jag vet men de e liksom ingen skillnad på cm sen förra veckan heller.
Känns så surt när man kämpar o motstår frestelser när man inte ser resultetet :(
Kram

Elin sa...

Jättefin blogg!