tisdag 11 augusti 2009

. Andra dagen


Då är andra dagen snart avklarad av min mamma ledighet.
Jag hoppas verkligen att lilleman inte tänker dröja allt för länge,
då lär jag ha blivit sjukt uttråkad innan!


Men man ska inte gnälla ; )


Två fikaträffar idag, ganska nöjd med det.
Väldigt fint väder, vilken gör att man blir Ivana Svettlana, men det får man också ta.
Bättre med solens strålar än änglarnas alla tårar! Haha.


Fick dejta med Emma på Waynes. Blev Islatte där. I skuggan.
Majas Emma





Då ska jag räkna ner minuterna innan Baby kommer hem. Dagen har väl varit tre gånger längre än normalt.
Men överlevt!
Måste bara säga att jag blev otroligt glad igår när jag fick ett samtal från Värmland skogar.
Kul och prata Mickapicka : )
Finns så fantastiskt många minnen som gör att jag blir glad bara jag tänker på det därifrån!!
//Gokväll!!

Inga kommentarer: