måndag 24 augusti 2009

. Bra start

Dagens Maja leende!


Ja fått en bra start på dagen känns det som.

Är bra mycket skönare att ta sig upp i tid. Det är säkert, även om en del dagar blir
jobbigt långa. Men blir faktiskt mer sliten av att sova länge.
Tror jag i alla fall?
Doktorbesöket gick bra.
Magen var lika stor som förra veckan, 34 cm,
min vikt hade minskat lite mer, blodtryck, hjärtljud osv var fin fint.

Fixerad var han nog ganska så säkert också.
VAD väntar du på Melvin?
Tänker säkert vänta i tre veckor till.

Tog en latte på Kaffebrenneriet, pratade lite med kontoret, och knatade
hemmåt igen.

Nu blir det vattenmelon och lite svar på "Fredriks frågor", som han varit söt
och skrivit ner till mig, angående den kommande tiden.
Sedan vid 13- tiden ska jag ta Audin och tuta iväg över staden till Emms.
Vågar jag parkera den där?
Haha, nej nu var jag elak.
Men jag ska ta ut min stereo i alla fall. Sådant som man till och med gör på Galtö.
Nej nu var elak igen!
Bara det är matriella saker det händer olycker med är jag nöjd!!
Det kunde vara huvudet som krossades inte rutan.
HEMSKA tanke!

Melvin då 40 veckor gammal!
Anna!!
Sola och bada för oss också i Turkiet, njut så länge du lever : )
Längtar til vår nästa resa!
//Maja - Good daay : )

5 kommentarer:

Johanna sa...

ooh ja, börjar bli lite less på att vara gravid, lägtar ju efter ungen som bara den! plus att vårt första BF-datum var den 2 september, så jag hoppas på att det stämmer bättre!

Johanna sa...

hur går det för dig föresten? nått på g?

Fru Evelina sa...

vad söt du är! och härligt att veckan startat bra =)

kram!

Johanna sa...

Ja fy, orkar inte tänka på de där 2 veckorna man kanske ev. får gå över, inget man är sådär supersugen på direkt ;)
Håller tummarna för dig att han vill komma ut snart!
Själv har jag en del förvärkar och ett väldigt tryck neråt, plus att magen börjat sjunka en del, men det kan väl säkert dröja några veckor till, suck!

Amanda och Oscar sa...

Tack, detsamma!! :)