måndag 9 november 2009

. Vilket fantastiskt minne

Godmorgon - faktiskt ja - Vi råkade sova till över elva.
Ingen aning om hur det gick till. Men poff. Bra är väl det, att vi inte går här utpumpade?

Har mängder med todos denna veckan. Och jag tänkte jag skulle ta tag i majoriteten idag.
Men jag kommer aldrig ihåg vad det är jag ska göra. Rabblar upp allt för mig, men när jag ska rabbla det igen - så - borta?!

Lite frustrerande - så nu sitter jag här med en penna i handen och väntar på att jag ska komma på allt igen så jag snabbt kan skriva ner det innan jag hunnit tänka färdigt. Heja heja heja.

Två saker kan jag redan bocka av som jag under min snart vakna timme hunnit ta tag i. Halvt i alla fall.
Men alltid en början! Känns precis som jag har massa läxor och ångest för att man puttar dem framför mig tills sista kvällen då man sitter där med en miljon sidor att kunna till imorgon 08:10.
Riktigt så illa är det inte. Finns väl egentligen ingen tidsfrist - men ett samvete. Jepp så let´s do it.

Ska bara komma ihåg vad det var nu igen....

Inga kommentarer: