måndag 16 november 2009

. Mörkt!

Ja då var vi hemma igen - och båda är mätta och glada.
Ska ta och läsa lite gratis Aftonposten, inte behöver jag prenumerera på den när jag i princip är ute varje dag och stöter alltid på en glad försäljare som gärna delar ut gratis blader i hopp om att få bundit en ny kund som ska börja prenumerera - vilket jobbigt ord.




Dagen har varit bra men det gick fort. Har dock fått mig en bra runda idag också. Och till och med valde den brantaste backen - när jag egentligen kunde gå ganska så slätt - och gick så snabbt jag bara kunde hela vägen och puttade barnvagnen fram och tillbaka undertiden. Hello - detta måste räknas som träning. Blev i alla fall svettig!
Om det har att göra med att man har vinterkläder eller om jag var duktig - dont know!
Och ja alla som såg mig och undrade vad jag sysslade med - jag tränade!




Nu får vi tända lite ljus här i vintermörkret!


1 kommentar:

unique sa...

Jo, det förstås. Börjar redan samla på mig en del vätska. Börjar så smått längta efter MIN kropp igen