måndag 23 november 2009

. Julpynta?

I år blir det nog inget julpynt alls för oss - ska ju snart börja packa ner oss i lådor (?)
Kanske inte riktigt än - men vet att det allt kan börjas sorteras snart - kanske finns något jag kan göra mig kvitt med?

Lite synd att det inte blir något myspynt hemma i år - mer än mina stjärnor i fönstren - ett måste. Mest synd är det för att det har kommit så fantastiskt mycket fint julpynt ute i butikerna.
Känns som det hamnat på en ny nivå?

Det kliar i köpafingarna men får vänta till nästa jul - då får jag pynta mitt hus!

I år åker vi hem till Sverige innan dopet om kommer nog inte tillbaka till Oslo förrän efter nyår - och då är det flytt på schemat - så vi ska bara njuta av hemmapyntet hos våra föräldrar.
Det duger fint.


Men jag tänkte för er alla som är sugna för att flytta pyntet till en ny nivå - ska ni få några tips här :


1 kommentar:

Melanie sa...

Ååå när ni är hemma så länge måste vi ses!! I mellandagarna eller nåt! Puss.