onsdag 25 november 2009

. Räkna dig lycklig?

Här har det städats lite gran - ska inte skryta alls men - undanplockat och nästintill dammfritt. Men har spenderat några timmar tillsammans med gullHavva och räknat matte. Hon är ju så duktig och läser detta på BI. Så vi fick vara lite bollplank bland x och y!

Blev en snabb tur till ICA och inhandlade coffe.

Och eftersom jag handlade alene så blev det mitt kaffe! Pulverdamen snabbkaffe delux.
Yes.

Är man uppvuxen på detta så är det de som ligger rätt på smaklökarna.
Likaså att man alltid blev runtsläpad på ICA - då släpar vi oss också idag alltid på ICA.
Är det fler än jag som håller på så har vi alltid gjort?

Nu ska jag fundera över om jag ska orka fixa middag eller om det blir microgröt?
Fader vad luxus.



Vad du tjatar mummy

Inga kommentarer: