måndag 9 november 2009

. Check

Hoho vad jag har ordnat idag. Nu har jag bockat av några todos.
Full fart frammåt så att säga! Dopet är bokat - allt är natruligtvis inte helt klart, men hoppas på att ha det mesta i hamn om inte allt för länge.
Behöver verkligen en STOR komihåg tavla i vårt nya hus. För just nu känner jag att det kokar över inne i hjärnkontoret. Allt glömms lika fort.

Hann med att vara med på julmötet på jobbet också - egentligen skulle jag bara innom som vanligt för att låna scanner. Banken är kontaktad - och min söta privatdoktor också. Checkcheckcheck!


Fick med mig Emma hem och vi åt hamburgare som var över från igår. Och valde låt som ska sjungas i körkan! Kommer bli så fint så fint. Tur att man har sjungande vänner när en annan låter som en kråka med halsfluss!

Nepp nu måste hjärnkontoret jobba vidare : )

1 kommentar:

Melanie sa...

När blir det dop?! :)