torsdag 5 november 2009

. Jag ser det snöar



Där kom den. Årets första snö, och det snöar, det virvlar en hög med flingor.
Jag hoppas den inte tänker hitta på något så kul som att bilda ett vitt snötäcke.
Precis som vi sa, sätter jag inte på mina vinterdäck kommer snön.

Så hej lågprofilsommar däck.






Får ut och slira med vagnen istället.

Idag låg vi i sängen länge - för att? Har grannar jag skulle vilja slakta just för tillfället, göra kinesisk gryta av kinesen och norsk lappgeggamojja av hennes sambo.
Jag kan inte för mitt liv förstå allt spring upp och ner i trappuppgånegn och smällande i dörrar - varje natt!Nästan så jag misstänker dem för något.



Varit paradiset när dom försvann för ca 5 månader sedan. Men en dag stod dom här igen? Skulle bara vara här på besök tydligen - men nu tycker jag besöket ska avslutas så jag kan få ha min trappuppgång ifred.

Så kinesen och hundra miljoner tankar har hållt mig vaken många timmar inatt. Här borde det egentligen stå att det är Melvin som stått för den biten. Men eftersom vi klev upp för en timme sedan och hunnit med två koppar kaffe sedan dess känner jag mig oförskämt pigg!



Så nu blir det ett aniskte och sedan vill jag ut och strosa bland snöflingorna!



Älskar´t.






Inga kommentarer: