måndag 30 november 2009

. Snart December!

Då var det inte många timmar kvar på November.
De sista timmarna ska spenderas i sängen och se på "Flickan som lekte med elden"
Blev aldrig så att vi kom iväg på den på bio (fast vi bor granne med Gimle kino)
Melvin var väl den anledning - han var en FÄRSKING när den hade premiär!

Nu har darling kommit innanför dörren och det jollras inne på toaletten - någon blir redo för sängen.

I morgon blir det no mummy dejt då vi ska på tre månaders kontroll som innehåller vaccin.
Tiden blev framflyttat så då får vi droppa denna. Sad but true.
Ingen aning om han kommer få några biverkningar?
Känner någon till detta?

Hade gärna sett mig om efter lite julegaver.

6 kommentarer:

malin sa...

Mamma hälsar; att han kan få feber och snuva, typ som influensa sympom. Se till att ha flytande alvedon hemma. saknar Er. Puss

Diana sa...

Tror du skulle gilla min nya tävling! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

Anonym sa...

Fin blogg du har, läser den varje dag. Min lilla kille fick inga symtom efter sprutan. Hoppas ni oxå klarar er utan feber tror dom kan få det.

En familj på fyra. sa...

Lite feber kan han få men det är inte alls säkert han vill få något som helst. Så synd att ni missar mummy date låter som att det är ett fint sätt att möta andra mammor på. Hoppas vi finner något liknande till våren då skrollan kommit ut.

Ja svagerskaps förgiftning är inte att leka med. Dessutom är jag sjuksköterska och vet kanske lite för mycket en vad man önskar sådana här gånger. Men går på veckokontroller och följs upp hela tiden. Sträng besked om att vila och att ringa med en gång om jag får ont i huvudet eller övre del av magen.

Blev pepparkakor igår ... många fast nu är det inte lika många kvar ;) Härligt med december och jul ...

Ha en fin fin dag

Kram Sonja

Maja sa...

Tack! Då får jag hoppas han klarar sig utan också!

Är så strålande väder över Oslo idag så hoppas jag kan vara ute med honom.

Kram!

melanie sa...

Det är nog ingen fara. Tex sov bara mer, det var gott för den natten iaf. Köpte alvedon ifall han skulle få feber. Det ska nog gå bra för lilla Melwin med! =)