torsdag 12 november 2009

. Svinis!




Jaha - var sjunde norrman har nu blivit "drabbad"- men vi är ju svenskar?
Och friska - än så länge.... Skämt å sido - vaccinering - vi är nästa pri nu när det gäller vaccin.
Föräldrar med barn under 6 mån.

Och JA naturligvis ska vi vaccinera oss - allt annat är ju grymt löjligt. Jag vill inte få knorr i alla fall, och vill absolut bidra med att smittspridningen stannar upp. Och det viktigaste, jag vill inte riskera att vi blir sjuka och sedan smittar Melvin. Vi är ute och träffar massa människor och är ute och hittar på saker i princip varje dag - så vill vara skyddad! För jag tänker inte isolera oss.

Start för vaccinering av vår grupp var naturligtvis på lördag, mellan kl 10-15. Men vi kunde komma måndag 8.30 också. Eftersom vi hade en del planer i helgen så tror jag vi bestämde oss i alla fall för att åka iväg och vänta till måndag. Men sendan ångrade vi oss i alla fall. Känns som vi gått och väntat och väntat så nu stannar vi hemma i helgen i alla fall för att få vaccin.


Kanske är surt - men jag sätter hälsan framför det mesta. Får ta turen över gränsen nästa helg i stället kanske. Vill att det ska vara lördag nu så vi kan vara färdiga!
Detta är våra åsikter - och det rätta ;-)




Inga kommentarer: