söndag 15 november 2009

. Ut i regnet


Vi trotsade regnet!

Vi tog oss allt ut. Tror vi gick när det regnade som mest också. Men vi slank innom närmsta 7 Eleven och blev ett stort paraply rikare och 79 kr fattigare. När vi kom till Bogstaveien insåg vi att det var inge kul att gå i denna flod, men hem skulle vi inte. Hoppade på trikken (spårvagnen) och tjugo minuter senare klev vi av i Birkelunden. Var allt en hel del som trotsat regnet. Och tur hade vi väl så det slutade när vi väl var framme. Tog några varv runt stånden - gjorde ett litet fynd - tycker jag.
Sex stycken små söta glas - 50 kr : )




Hade det varit loppmarknad a ´la Vestkant Frogner hade jag väl fått dem för 500 kr ;-)
Sedan strosade vi ner längst Grünerlökka och hemmåt. Så vi har verkligen varit ute på walk idag!
Köpte med mig den nya Sköna Hem också så har något att mysa ner mig med sedan.

Nu ska det lagas flygande Jacob - och baka äpplepaj! Mmm...

2 kommentarer:

F R I D A M [freedom] sa...

Vilken fin blogg du har, gjort designen själv? :)

Melanie sa...

Vad duktiga ni är.. Jag hade stannat hemma på soffan haha! Hur mkt väger han nu snyggingen? =) Puss o kram!