måndag 23 november 2009

. Innemys

Det regnar som aldrig förr i Oslo - har inte den lilla minsta lust att sätta min fot utanför dörren idag.
Så då gör vi inte det - blir soft innedag i Oslo idag.

Melvin kör på slapparstilen i vår säng och sover gott. Han har ju verkligen fått in en dygnsrutin.
Och den passa mig så fint så fint.
Speciellt detta med att vi vaknar först klockan 9.00 varje morgon - den gillar vi skarpt.
Får ta och njuta den tiden så länge den varar - eller vad tror ni?

Det är så skönt med en sådan här dag - inte ofta jag har sådana - är väl den mest rastlösa männsika på jorden - så när jag väl bestämmer mig för att bara vara hemma och ta det lugnt får jag ta till vara på den dagen.

Så nu blir det ännu mer njuta med vaniljljus och massa blader - tidningar.



2 kommentarer:

emmeli sa...

Grattis till min son idag! kolla in min blogg :)

emmeli sa...

Grattis till min son idag! kolla in min blogg :)