måndag 30 november 2009

. SistaNovember 2009

Då var det bara en dag kvar på årets näst sista månad.
I morgon är det december. Ett nytt kapitel ska skrivas och ett kapitel avslutas.

Idag är det grattis till Melvin som blir 3 månader.
Men inte vet jag hur länge man ska gratta månadsvis?

Han tar en nap dagen till ära

Jag tar en soft morgon - tända ljus och bra radio - surfa runt i bloggvärlden.
Känner att jag snart borde börja tömma alla vrår här - eller jag funderar mest på när ska jag börja?
Sist packade jag ner hela lägenheten på 1½ dag - ska vi vänta så länge?
Jao är man effektiv så. Vill inte bo i kartonger heller så.

Tror jag kör på alternativ två. Med andra ord kan jag börja fundera på detta om en månad.

Idag bjuder dagen på en lugn förmiddag - sedan ut och göra lite stan med Emma.
Det är julbord i helgen och lite nytt ska inhandlas - denna dagen är efterlängtad.

2 kommentarer:

En familj på fyra. sa...

Oj tänk så fort tiden går 3 månader redan blivit en stor kille då. Grattis! Viktigt att passa på att njuta av varje stund det skall jag också göra bara lill skrollan kommit ut :) Just nu är det inte såå festligt med början till svagerskaps förgiftning och lagom sliten som man är på slutet.

Men så är det ju så värt det till slut och snart är det jul och det är ju mysigt.

Ha en fin fin måndag.

Kram Sonja

Daniel sa...

åååh hurrar å grattar unge killen!