måndag 23 november 2009

. Då får vi säga hej vecka 48.

Blev dåligt med bloggande i helgen. Känner att det är lätt hänt när vi tar turen hem till Sverige. Dagarna fylls upp av tusen andra ting och vips var dagen över. I lördags packade vi pappas bil full och åkte upp till Nordby. Ujuj, jag var HELT slut efter tre timmar där. Jag försöker verkligen förstå människorna [läs norrmännen] som är där och handlar i hysteri. Jag blir så stressad och det känns som man springer från butik till butik.

Och OM det handlas - de drar runt på kundvagnarna i hela ce
ntret och de är mer än rågade - är Ullaredshysteri fast det inte är de minsta billigt.

Nog om detta! Jag fick ändå med mig lite nytt som jag absolut behövde.

Stövlar DinSko, kjol från H&M och leggings från KappAhl

Köpte en till kjol på H&M och en jätte söt kort kavaj från KappAhl - men hittar dem inte på nätet. Så får väl se till att knäppa lite bilder på detta!

Sedan det viktigaste som inhandlades var en vagnpåse till mitt hjärtegryn.
Hans snälla mormor köpte denna fina

En Voksi Urban. Och den är invigd. Väldigt bra! Varm och skön bebis.
Den innhåller 90% dun och 10% fjädrar - bra kombi!
Det positiva med denna - man bygger den större och du kan ha den tills barnet inte behöver någon åkpåse längre.

Där vart det lite av helgens shopping!


Inga kommentarer: