onsdag 4 november 2009

. Så glada


Ja det kan man säga, satt upp länge igår och prata.

Och drack skumpa. Ujuj. Längesedan vi delade på en flaska av något!

Till och med fått ont i huvudet. Är det på riktigt?

Kaffe och alvedon så är det nog snart borta!


Nu börjar en ny resa, det är så otroligt kul. Men som jag säger, jag kommer garanterat också fälla en tår eller två när vi lämnar vår fina lägenhet på Bygdöy allé. Inte för att jag inte vill, utan för att jag är sådan. När man ska skiljas från något som är en kärt. Och haft underbara år här!


Men det värsta är att man hatar att bo här när det är vår och sommar, då solen ligger på hela dagarna och temperaturen är enorm. Och ingen balkong.

Kommer njuta på mina totalt 55kvm terass i vårt nya hus! Kan inte sluta säga det - vårt hus!


Nu måste jag kicka igång dagen! Först kontoret och skriva ut viktiga huspapper.

Sedan till banken och föra över en hel hög med moneys till märklaren. Sedan hoppar vi in i röda faran och tar turen om Bjerke och plockar upp Kitty, för en dag tillsammans. Ska ta oss en tur till Skjetten så jag kan få övertala henne om that´s the place to be. Ska bli en tur till Metro också och titta till våra två fina butiker? Eller så ska vi bara vara lediga som vi faktiskt är, och hoppas på att Malin har tid för en kaffe.


Ingen tid att sitta här!

Inga kommentarer: