onsdag 18 november 2009

. Blå himmel!



Har lyssnat länge på det hårda smattret mot rutorna och bara legat och haft det skönt under täcket. Men nu när vi kom upp - ja då ser jag inte fel - blå himmel i sikte. Nästan glömt hur den ser ut nu alltså. Men ska nog inte vara för glad, då öppnar väl himlen sig för mig idag också.
Har inte allt för mycket på schemat idag mer än att jag ska ner till Alleris på efterkontroll.

Sedan får jag hålla tummarna för att solen vill titta fram då ska jag ta mig en lång härlig walk.

Igår låg vi och pratade husplaner! Har så MÅNGA idéer! Är så spännande.
Låg och prata om ditten och datten medan jag lusläste SKÖNA HEM - november.
Jag har en miljon idéer och ska bli så fantastiskt kul detta!
Snart flyttar vi till vårt
♥ hus! Ni ska naturligtvis få följa med på denna resan ni också.

Nu får vi önska er en bra dag : )



Inga kommentarer: