onsdag 25 november 2009

. Den bortaglömda ostbiten

Räddade min middag! När jag såg den stackaren där fick den mig till att slänga ihop en ost&skink sallad med ohyggligt massa gott i - detta resulterade nu i att jag fick laddat batteri och en huvudvärk mindre. Tack kära Synnövegulost bit!

Melvin blev dock helt utsliten efter att hans mamma övade inför julafton tillsammans med honom och tar nu en nap på soffan bredvid mig.

Ett smak prov

Dock var min son så inne i "Hells Kitchen" så ville inte bli störd



4 kommentarer:

Lowan sa...

Jättesöt blogg=)

Lowan sa...

sv: Haha ja xD
Håller med ;)

Daniel sa...

Vilken mirakelost - borde testa!

Melanie sa...

Haha, köpt på KappAhl va? Texas har den med... HAhaha! Och en pepparkaksdräkt. Fan vad mkt sött det finns till dom. Vilken stl har Melvin nu?