söndag 7 mars 2010

. Söndags sol!

Mornings!
Här är det jag och Melvin som är uppe.
Tända ljus fast solen lyser in. Det går bra, vi kör på. Så söndagsmysigt det går.

Igår var det en heldag med flyttning, varav halva spenderades på IKEA - på en lördag är det halvdödens men det gick bra. Fast vi var ganska trötta när vi åkte tillbaka mot lägenheten ;-)

Det jag funderade på var varför i hela världen tar man med alla barnen och åker till IKEA en lördag med strålande sol och perfekt vinterväder?
Gaaah jag blir helt illamående när jag ser det.

Finns väl HUR mycket kul som hellst man kan hitta på med barnen på lördagen då man är ledig tillsammans?

Jaja, nognog. Nu ska det snart bli frukost här - tänkte baka en kladdkaka också. Men hade bara ett ägg. Varför lämnar man ett heeelt 24 packs äggpaket i kylskåpet när det bara är ETT ägg kvar? Haha, belive me, man tror det är mer än ett kvar i alla fall!

Så får nog gå bort till Shell och köpa ägg då om det ska bli bakat.

Alla mina värmlänningar kommer sedan : )



Inga kommentarer: