onsdag 24 mars 2010

. Mitten






Ett leende godmorgon :) såhär mittiveckan onsdag.
Med majskrok i högsta hugg. Innan tröttheten åter slog ner som blixt.
Andra koppen kaffe för mig. Nap för Melvin. Då kan det ju bli en bra combo om en halvtimme - pigg son pigg mamma.
Vet inte riktigt om jag någonsin somnande igår?
Tänkte på allt! Verkligen allt. Och kan inte sluta.
Kunde hoppa från en friluftsdag i åkurs sju till om jag ska steka eller grilla köttet idag?
Ehum? Istället för att ligga och fundera så kan man ju sova. Men ibland kommer det en tankekväll - och så tycker jag det är så kul att ligga där och tänka, så kan aldrig somna.
Låter väldigt klippskt eller hur?
Men klockan sju fick Melvin se på TV och jag halvsova på soffan. Gjorde ganska gott de där 40 minuterna det varade.
Dricka upp kaffet!


Inga kommentarer: