onsdag 31 mars 2010

. Seven

Heey ya - 7 månader today. Yes. Tiden flyger.
Melvin var redo för sol idag - men Göteborg ger oss regn och åska.
Typiskt.

Men vad gör det när vi ändå har en solskensdag framför oss - nothing!

Var ganska peppad på att gå en tur till butiken nu på morgonen medans Melvin tog nap. Men han hann före mig så att säga. Däckad och klar i vagnen men en ganska oklar mummy.

Sak samma till butiken måste vi snarast då den sista blöjan sitter på. Fattar inte HUR jag kunde glömma och köpa det som jag skulle köpa igår? Intressant hur man fungerar.

Nu ska jag ta och klä på mig och fundera en liten stund till om det blir en promenix eller en biltur för bjölinhandel.

Kanske ska ta bilen och tvätta den på samma gång? Där satt den...

Fredrik pillade med BMWn igår. Och HEJ vilken affär vi gjort och HEJ vilken dålig affär säljaren gjort. Vi är mer än glada och väldigt nöjda.


Inga kommentarer: