tisdag 2 mars 2010

. lite fortsättning

Här är nya grejen - nappen bakofram ;-)
De blåaste ögonen i världen ....


Hemma igen efter en dag i farta : )



Nu sover min lilla prins.
Dagen har som sagt varit toppen. Vi gick en lång skön promenad i värmande sol.
Köpte med oss lite fika och gick hem till Siri.
Åt en av de godaste chokladmuffins jag någonsin smakat. Kladdig med stora chokladbitar i.
Var väl kalorier till en hel middag i den!
Och god latte till detta. Det satt bra!
Var kul att se alla de små och hur intresserade det är av varandra.
Melvin var dock högljudd så det heter duga. Och det var några som hoppade till av hans vargvrål och tårar trillade på barnen som blev rädda för honom.
Har svårt att hålla mig för skratt dock när sådant sker ;-)

Uppmärksamhetskillen....
Nu ska jag ägna mig åt halv åtta hos mig i en halvtimme. Sedan ska jag leta efter barnmatsrecpet. Ska försöka få en liten del motivation till att laga ngt eget. Många av dessa burkar smakar rent ut sagt apa.... Är det bara jag och Melvin som tycker det?


Även om man hittar en som blir en favorit kan man ju inte ge den 2 ggr om dagen 7 dagar i veckan? Vem vill ha det så.....?


1 kommentar:

Johanna sa...

Håller med om att barnmatsburkarna inte är så jättesmarriga ibland alltså. Lika bra att göra storkok och frysa in egen puré ja!

När jag ändå skriver här, så måste jag säga att våra killar gör framsteg läskigt lika. Så fort du skriver att Melvin gjort nått nytt så har Noel också gjort samma sak, eller så gör han samma sak nästa dag! Haha! Men så är dom iofs lika gamla. Men som sagt, läskigt att det är samma grej på nästan samma dag!