torsdag 18 mars 2010

. Boligmesse

Denna blicken ser skylldig ut?
Didn´t do it?





Lene dök upp rätt efter klockan tolv, och Melvin storkoste sig ;-)
Massa bus och lek - kilande skratt !
Sedan slöt Kittykatten upp och vi åkte bort till mässan.
Helt okej att storsa runt där - dock inte så mycket inredning som jag hade hoppats på.
Temat verkar vara störst badtunna vinner(?)
Det fanns hundravis olika modeller. Stora som hela hus - där du ska simma mot strömmen, lyssna på radio , och varför inte gymma lite när det ändå fanns inbygt?
Haha ptja för 300.000 kan den vara din.
Eller lite mer thailandinspirerad hyddtunna? (hyddtunna - ytterligare ett ord jag aldrig trodde jag skulle skriva....)
Ja det fanns det mesta ;-)
Men Kitty - jag kommer när den står på garagetaket - var så lugn !
Men alltid lika trevligt när vi slår våra huvuden ihop : )
Nu sover lilleman - däckade i famnen innan jag han säga bu eller bä.
Glad att jag möttes av ett sött litet paket från Petrified In Pink
STORT tips till er som vill göra fina inbjudningskort/tackkort what ever. Snabbt smidigt och fantastikt bra service! TipsTipsTips!!
Nu börjar helgen!

Inga kommentarer: