torsdag 11 mars 2010

Redan kväll!

En dag på halvfart. Men ändå mycket gjort?

Jope så blev denna.

Höjdpunkten blev väl en tur till Metro - gick runt en stund med Malin. Blev kär i en låååång vår/sommar skjorta från JeanPaul som fick följa med mig handihand hem.

Ska knäppa en bild imorgon för DÅ ska den invigas redan.

Malin tyckte dock den såg ut som sin mammas gamla sjuksköterskadress från 90 talet.

Thanks ! ;-)

Nej nu hörde jag en dörr slå igen där nere wehooo nu börjar helgen.

OCH inte allas vilken helg som hellst..

I will tell you soon....

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja visst är dom helt supercoola! :)
Jag hittade dom faktiskt på Lindex, 30 spänn! Måste va ett skämt tänkte jag, men det var det inte, så dom sprang jag med till kassan, haha ;) Fanns även i rosa och mintgrönt tror jag. :)

Anonym sa...

Ha ha ha. Mammas var gul! ;P