tisdag 30 mars 2010

. Göterborg

GodMorgon - nu sitter jag och äter frukost, Melvin leker på golvet.

Och Fredrik har tagit en tur till jobbet för att se att pumparna går som de ska - pumpvakt(?)

Sedan ska vi komma iväg. Ska bara packa först.

Igår blev det lite på IKEA - gardiner till köket och lite annat. Men de krokar som jag var ute efter fanns inte. Jaja får se om det kanske finns i någon annan butik.

Hem kom vi i alla fall till två söta karlar som var nöjda med pils & konjak ;-)

Lite IKEA chips på detta och vi pratade iväg några timmar!

Solen strålar ute! Blir lite deprimerad om vi nu åker bort från det fina vädret och det regnar söder över.

Har egentligen ingen tid alls till att sitta här, men just nu har jag ingen hemma som övervakar och pushar på mig till att gå och styra upp mig själv och packningen.

Ska bara dricka upp kaffet - sedan är vi igång!

Högerjustera

1 kommentar:

Melanie sa...

Det är soligt o jättefint väder här! Oroa dig inte ;)