måndag 1 mars 2010

. Hemma igen : )

På väg ut - idag fick Lene vara påklädare - då pep man inte!
påklädning är en mindre rolig syssälsättning tycker lilleman


Så många fantastiska klänningar/kjoler.
Helt otroligt.

Mot StrömmenStorSenter
Och nu är vi hemma igen : )
Lena kom och hämtade oss. Så åkte vi till Lilleström och tittade på bröllopsklänningar.
Vet inte hur hon ska klara att välja?
Men hon har en stund på sig som tur är!
Efter det åkte vi till StrömmenStorSenter. Har varit där bra länge nu, det var mysigt att bara strosa runt . åt god lunch på LillaPersilja - fast jag äter alltid det samma - mixar en egen sallad som alltid ser likadan ut. Ptja varför bryta ett vinnande koncept ;-)
Hittade två söta saker. Som fick följa med mig hem ;-)
Nu ska jag ägan tid åt min son som försöker krypa iväg.....? Han är nästan under tvbänken nu....





4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej där!

Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...

Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.
Kramar från Camilla

eLi sa...

sv : hej, ja de går undan! min plutt är 8 månader :D helt galet vad tiden går! :D vart bor du?

Fru Evelina sa...

kul att vara smakråd till bröllopsklänningar! Det finns ju verkligen såå mycket fint!

Vi väntar och ser vad som händer med Elions förkylning. Igår hade han 37.6 så det är ju ingen hög feber direkt! Idag vet jag inte ens om han hade feber, har inte testat än men jag tror mest han är trött av förkylningen bara!

KRAM

eLi sa...

Sv: hehe samma här, ja förstår inte, jag hänger inte med. :) Jaha, oslo? varför de? Vi bor i Örebro :)