fredag 19 mars 2010

. Friday in our home







En härlig startfredagen!
Fast det regnar ut - jag som sa igår "tänk att det inte regnat på över tre månader..."

Men men, snön försvinner fortare ;-)!
Idag hade vi en riktigt mysmorgon, så kom Lene, och mera kaffe och Melvinbus!
Uppmärksamhet till tusen älskas.
Sedan är det hemma fix. Vi har en del att pyssla med : )
Så jag har iaf skruvat upp gardinstång och hängt upp gardiner i sovrummet.
Jadå, strylt och "fållat" Tack IKEA som skickade med en "limmstripa?" så man slipper allt vad nål&tråd heter!
Inte för att jag hade sytt ändå. De andra satt fint med hårnålar;-)!
Inte min grej det där. Inget tålamod till allt som heter sy.
Eventuellt därför jag bara hade träslöjd i skolan...?
Fredrik spacklar/sparklar där nere, och jag smög upp för en blogpaus i sängen;-)
Fick nya tavelidéer också så nu ska det redan ändras. Hehe alltid pågående projket.
Blir inte så tråkigt då! Faller ju alltid in en eller två nya idéer.
Glad fredag : )



Inga kommentarer: