tisdag 30 mars 2010

. Hemma hos mamma

God kväll!

Ingen bra bloggerska idag ;-)

Är hemma hos mamsen i Göteborg nu, precis haft ett par timmar med mini spa!

Som jag saknar badkar! Men snart så.

Lite ny färg här och var peelad och ansiktsmask. En ny Maja.

Sitter vid mammas stationära dator. Oj HÄR har man suttit mycket i tonåren.

Den enda som är olikt är att det är en bra mycket nyare dator och den fina (läs kaotiska) kladdklippklistra väggen bakom mig är nu mer ommålad och där hänger endast någon tavla.

Annars är det sig likt!

Nu ska det inte vara många mer vakna timmar idag tänkte jag.

Imorgon är det mot Mölndal för att träffa Johanna och lilla en månad gamla Freja.

Glädjer mig!

Nepp ner till mitt gamla tonårsrum för att bara ligga i sängen och slappa med lite TV. Ibland är det skönt att vara hos mamma!

Melvin sussar gott sedan två timmar tillbaka man blir sliten av att vara ute på tur ;-)!

Natta! Återkommer med lite mer pics imorgon!

Inga kommentarer: