lördag 27 mars 2010

. Fullt upp : )

Den nya tapeten : )

Och såhär blev det efter lite omgöring.
Funderar lite på om jag ska ha 2 stk till.....
En riktig fixar helg är det denna helgen. Bästa av allt. Imorgon är det inte "dagen innan det är dax att jobba igen" för Fredrik. Låååång ledigt delux. Förmån i Norgeland.
Inte bara lärare som är lååånglediga all the time ;-)
Idag har jag tagit ner tavellist som jag satt upp och ordnat om så nu blev det så som ovan, ovanför sängen istället. Mycket mer nöjd.
Tapeten är uppe - klara igår och idag är det "pill med bjälke" som försegår.
Här så kul att se resultater på det som jag ser i mitt huvud heeela tiden ;-)
Var bjudna på middag idag - men flyttade hit bjudningen - så snart kommer det gäster som lagar mat hos oss och bjuder på. Så kan det gå ;-)!
Men så kan Melvin lägga sig i lugn och ro om en timme och alla blir vi nöjda och glada. Ingen stress, ingen övertrött unge. Primaballerina.
Nepp nu ska jag ta mitt älskade barn som bara skakar på huvudet nu förtiden och stoppa honom i plurret innan sköna sängen och söta drömmar väntar!
Njut er lördag!







Inga kommentarer: