tisdag 6 oktober 2009

. Vi regnande nästan bort!

Skulle aldrig sagt att det stannade vid grå himmel!
Hann bara utanför dörren såbörjade det stänka.
Sedan blev det Nilen av hela Oslo.
Fick göra premiärturen med buss idag då. Alltid något.
Ganska praktiskt, behöver ju aldrig plocka ur något barn eller fälla ihop vagnen.
Kom jag på det nu eller?
Efter fem år i en bil så kanske man fick en ny aha upplevelse?
Äsch, blev iaf massa timmar på kontoret sedan.
Trevligt att träffa hela högen butikschefer och vara social och sedan äta gott och smutta på rött.
Inte fel.
Min son bara sover så fort jag går utanför dörren, så ska inte klaga alls.
Lille ynke. Men då är vi vakna nu!
Och dx för att stoppa ner honom i badbaljan nu.
Önskar jag också fick plats.
God regning mysig kväll till er : )

1 kommentar:

Karin sa...

Hej M&M önskar ja hade ett badkar att dela med molly =) eller att jag också fick plats i badbaljan =) ha de mys i höstmörkret