måndag 19 oktober 2009

. Hemma igen


Då var vi hemma igen. Efter en lagom turbulent walk.
Blev lite inhandlat, en hög med pyjamasar till herrn, ett par nya skor till mig.
Från H&M! Första gången jag handlat skor där.
Ett par STORA flashiga örhängen fick också följa med.
Och partykläder till Melvin inför lördag. Kunde inte hålla mig.
Sen blev det en chock upplevelse på Clahs Olsson. Vi åkte RULLTRAPPA för första gången.
Hade liskom inget val när jag väl gått in. Hade GÄRNA vänt. Men upp kom vi.
Sen kom paniken - JAG KOMMER INTE NER.
Så där gick jag lite panikslagen tills Emma kom. Och ja tillsammans plus en snäll pojk så kom vi ner.
Aldrig mer.
Sedan blev det kaffe på Egertorget.
Där en man aboslut skulle mata duvor bredvid oss. Vilket resulterar i fyramiljonertrehundratusen duvor som ska ha bröd.
Men tydligen var det bara meningen att "Josefin & Oskar" skulle få?
Oskar - duvan - hade karln följt sedan 2007.
Hur känner man igen en duva i Oslo?
Nej nu blir det matlagning! Hungern knackar på!
//Maja


2 kommentarer:

Alexandra - Mamma till Neville sa...

Hej tjejen :) Tack för din kommentar!
Tyvärr förändras brösten av amning, det har jag sett på många andra. Det måste inte vara så, men oftast blir det så. Brösten bli liksom uttömda.
Kram

Unknown sa...

Vad skoj gumman, ser verkligen fram emot att träffa er! Kram