tisdag 6 oktober 2009

. Godmorgon Tisdag

Jag är bortskämd.
Fått sova till klockan tio två dagar, och fått frukost serverat när jag kommit upp.
Kanske ska flytta hit för gott Malin?
Nej då, men jag är verkligen tacksam för dessa två dagar.
Skönt och bli lite bortskämd some time.

Idag är himlen ganska grå. Men det stannar där som tur är.
Ska alldeles strax göra oss iordning, kan ju ta sin lilla stund, sedan bege oss ut.
Bussen tillbaka över gränsen går kl 14.30 så gäller vara i tid, eller vad säger du mamma?

Har i hela mitt liv blivit släpad iväg till bussar långt innan de ska gå. Kommer ihåg hur vi stod vid
busshållplatsen då bussen kom, ÅT FEL HÅLL för att åka ner till Partille centrum, och stå en stund, vända, och åka tillbaka.
Där stod jag och mamma och vinka.
Sen blev jag tonåring och irriterad, så mamma gick alltid en kvart före, och efter kom jag med sura miner.
Trevliga jag!

Sedan blir det butikschefsmöte hela dagen, fast jag och Mel dyker nog inte upp i tid.
Finns en risk att han gör stämmningen lite okoncentrerad.


//Maja - Mycket mer trevlig idag, god morgon från oss :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det där med busshållaplatserna i tid med mamma. När jag blev tonåring gjorde jag nog Sverigerekord från nr 30, nerför backen till busshållsplatsen. Ibland gick det ibland var jag 15 minuter i tid för nästa buss :-).
Puss & kram
Kattis