lördag 31 oktober 2009

. SistaOktober 2009

Känns lite trist att sitta ensam hemma, när jag vet att alla mina kära flickor
slår klackarna i taket på Halloweenpartaj i norra Värmlands skogar. Men vi sitter här.
Dock i en nystädad och mycket mysig lägenhet i centrala Oslo, med massa tända ljus och hög mysfaktor.
Men börjar snart tröttna på allt mys. Mys å mys å mys. Behöver snart dra ett riktigt partaj!

Och ser fram emot julbordet
5 december. Tänk att se fram emot ett partaj om drygt en månad. Ja, var det ett år sen förra gången så!

Fast just nu längtar jag efter
min andra halva som är på väg hem igen. Just efter att få mys.
Märkligt.

Första Halloween på länge som det inte finns en
pumpa. Det var något som min familj faktiskt annammade ganska fort. Eftersom jag har minnen inte allt för gammal, av att pappa faktiskt odlade pumpor, vilket resulterade i MÄNGDER av lysande pumpahuvuden.

Var alltid mycket uppskattat. Nej ska äta lite mer chips - när jag ändå är inne i mitt lilla
tycka synd om mig själv modus ;-)

God kväll!

Inga kommentarer: