fredag 9 oktober 2009

. Oj dagen sprang iväg

Var super mysigt att träffa alla andra mammor : )
Så trevliga så och kul att höra några andra upplevelser.
Men pratar gärna annat också!


Nästa tisdag klockan 12 blir det träff i Frognerparken och "trillning"....




Det trodde jag aldrig om mig, men ser fram emot det, om vädret är på plats.

Var där i ca två timmar, sedan packade vi in oss i bilen och tog en sväng till IKEA.
Fredriks kommentar "Ja Melvin, till IKEA ska alla mammor åka minst varnnan vecka och bara gå, så vänj dig".

Så illa är det INTE. Har inte varit där på jätte länge.
Var i alla fall Melvins premiär, och han är snart 6 veckor. Så det så.



Vi skulle bara ha lite nya vaniljljus och något nytt till sängen.
DET trodde jag va? Tss, kom allt ut med lite till.

Men inget specifikt till lägenheten. Har ju tänkt att flytta någon gång, så ska inte släpa upp för mycket.
Vann familjepoäng då jag registrerade mig som IKEA-Family medlem : )
Efter IKEA tog vi en "snabb" tur till Elgiganten Megastore.
Och den var MEGA. Har aldrig gått in där förut.
Oj, inte lite att titta på, blir ju helt yr. Och eftersom det är kul med saker?
Ja då blev det att titta en stund.

Är åter hemma nu och dax att komma på middag.
Får tänka en sund till.
Har er helg också startat bra?
//Maja - Ikväll blir det ett glas vin


Inga kommentarer: