måndag 26 oktober 2009

. Bara vara

Blev en riktig bara vara dag idag.
Riktigt skönt efter fullmatade veckor : )
Dessutom har nog Melvin en "öka produktionen" - tid just för tillfället.
Så då sitter vi här och ökar.
Känns som det inte finns en botten i den lilla kroppen.
Och jag är likadan. HUNGRIG hela tiden.
Why why?
Ser ut genom våra höga fönster upp mot gårdens skorstenar - solen färgar dem oranga - vilket betyder att älskade solen är på väg ner. Oh no och klockan är snart endast halv fem.
Detta gick grymt fort. Är verkligen en November hatare. Vill ha lite mer färglad höst.
Men - jag längtar med stor förhoppning till den 6/11. Men en STOR önskan om att jag befinner mig
i Lilleström den fredagen klockan 11.00.
Låt oss hoppas så mycket hopp som det finns.
//Maja - Häng min tvätt

Inga kommentarer: